Medlemskapet är inte bindande och du har inget köptvång. Om du önskar gå ur klubben kontakta kundservice via mail eller telefon.
Vill du hoppa över nästa paket måste du kontakta kundservice via mail eller telefon innan sista ”nej-tack”-datumet som står på fakturan. Vill du ha nästa paket behöver du inte göra något, utan får automatiskt paketet hemskickat.
I varje medlemspaket får du information om din nästkommande leverans och du kan i lugn och ro besluta dig för om du vill ta emot den eller avbeställa paketet.
Är försändelsen/produkten skadad ersätter vi givetvis den. Kontakta kundservice så hjälper vi dig.
Om du ångrar ditt köp har du 14-dagars-returrätt. Returförsändelsen ska vara komplett och förseglingen på varorna obruten. Du betalar själv portot för returen och ej frankerade försändelser kommer att faktureras dig. Kontakta kundservice innan retur.
Använd fakturan vid betalning, om du betalar via internet-bank ange alltid OCR-nummer. Var noga med att betala i tid så slipper du onödiga påminnelseavgifter.
Dina kunduppgifter kommer att behandlas och lagras med hjälp av modern informationsteknik av företaget och andra företag inom koncernen. Behandlingen avser administration av dina uppgifter för att möjliggöra kundkontakten samt företagets åtaganden till dig som kund.
Personuppgifterna kan komma att användas av företaget, koncernen och deras samarbetspartners i marknadsföringssyfte samt för marknadsundersökningar och statistik. Dina personuppgifter lämnas inte ut till andra än direkta samarbetspartners till koncernen.
Om du önskar information om dina personuppgifter som företaget behandlar kan du höra av dig skriftligen till oss med en begäran om denna information. Du måste underteckna detta brev och sända till vår kundservice.
Om du önskar spärra dina uppgifter från att lämnas ut till våra samarbetspartners måste du kontakta vår kundservice.
Har du några frågor rörande ditt medlemskap är du välkommen att kontakta vår kundservice.
Kundnummer och våra kontaktuppgifter hittar du på din senaste faktura.